Bruksdagen & Gävle !

Brukshundsklubben :
Vi åkte pendeltåg till stockholm södra, träffade Jasmina & Bobby där. Sen åkte vi buss, och det var många hundar på den =P Först samlades vi, sen testade vi på personsök. Zeke var duktig, han sökte hela tiden men brydde sej inte om belöningen ! haha ! Sen hade vi lunch rast, maten kom en timme försent, och det kom bara 1 vegetarisk, vi hade beställt 8 sånna eller något. Bara cola fick vi fast vi hade beställt Bubbel vatten också ! Sen var det dags för blodspår ! Och zeke var hur duktig som helst ! Först fick jag släpa klöven, sen droppa blod efter ! Sen skulle en kompis hålla Zeke medans jag satte mej på huk och kollade på första blodspåret, sen tog jag zeke och han sökte ! Hitta klöven & tyckte den var läskig. Men sen då lekte han me den, Tog den jätte försiktigt och bar ut den ur skogen jätte stolt =D Dagen var jätte rolig !

Gävle :
Nu är de andra veckan jag har Zeke, och jag är lite sjuk.
Ida kommer snart och vi ska göra drinkar =D Över påsken var jag & Stofe i gävle, vi tog hundarna, Zeke & amstaffen Engla och gick en promenad, sen på kvällen åkte vi runt till olika lekplatser =D Lina, Annika & Elin var med också! Det var hur kul som helst ! Jag lärde känna Elin också :) trevlig tjej ! Helgen efter min födelsedag , helgen efter helgen efter min födelsedag rättare sagt så bjuder Annika ut mej på krogen ! Dom sprutar skum där ! Jag ville att Annika, Lina, Elin, Madde, Malin & Ida skulle följa med, men Ida är inte 18 år då, lillskit. Så hon får tyvärr inte. men vem vet, kanske följer hon med till gävle ändå !

Imorrn kommer Annie & Athena hit ! Vi ska gå skogspromenaden =D
Ha de bra !


164033-21




164033-20



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback