Jeans !

Så nu har jag gjort det! Jag har köpt jeans, dom blev visserligen inte svarta. Dom är mörk mörk blå, svartblå. Om man inte kollar noga så ser man inte att dom egentligen är blå.
Och så billiga =D Jag hade tänkt köpa dom innan jag såg priset men hoppa högt när jag titta på prislappen.
Först var jag på Carlings, testade Jeans för 1255 :- osv. men det fanns inte min storlek tyvärr.
Jag köpte även 7 strumpor & en mascara! För det behövde jag.

Så nu sitter jag här i mina jeans & strumpor =)
Jag ska väcka älsklingen nu, han har nog vilat ut efter jobbet nu så att vi kan hitta på något.

Imorrn ska jag, Sanna, Zeke & Lewis gå en skogspromenad om det är fint väder! =)
För jag har Zeke den här helgen =) YEYEYE!



Luis Royo <3

Kommentarer
Postat av: josefin

fin bild du hade ;)
åh, nu blir jag frestad av att köpa jeans ..
jeans för 1255kr , att du ens klara av att ha på dej dom :O

2007-04-21 @ 00:42:16

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback