Kinamat

Nu har jag skrivit hundprovet, får se hur det går!
Igår var det min & pussenussens 2 års dag! Vi bakade en tårta men allt som är gott på.
Nu har vi beställt kina maaaaaat, vi ska fira våran 2 års dag hela helgen.
Kinamat, kinamat, kinamaaaaaat!

Jag är jätte hungrig! Idag hade jag bild hela dagen i skolan nästan, Cissi va inte där. Elli var där och väntade på mej hela dagen! Jag kom lite sent! Jag är knäpp just nu, har nyss ramlat ur sängen efter att ha pussattackerat min goaste pussobjektus pojkvännus !

Jag undrar hur mina små pluttar har det i djurenparkernanen.
Skulle vara kul & ringa dom! Men inte nu . . .  För just nu är jag knäpp!
Fråga Stofe, han tycker jag är knäpp, jag tycker han är knäpp.
Alla tycker vi är knäppa! Knepa... Kneppa.. Knäpa, knäppha!

Jag har ont i halsen, av att behöva sjunga sjååånga hela tiden det jag skriver!

Ha de bra allihoppa (som en viss person brukar stava, ja)

*fliiina*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback