Livet går framåt


För dom som inte vet det ; Jag klarade kaniner & gnagare provet!
Idag hade jag samtal, allt är så mycket bättre nu =) Jag har full närvaro, jag har börjat skrapa ihop några vg'n =D Och det blir ännu bättre inom 6 veckor ! Då jag, Cissi & Elli ska plugga i skolan medans alla andra sliter häcken av sej och plockar skit !! (ok, lite avundsjuk är jag nog) .
Förövrigt så får vi tydligen ta rast när vi vill =I

Jag har blivit en liten hemmafru ! Jag lagar mat & bakar o grejjor =D Jag blir bara bättre & bättre på att laga mat, förut var jag usel ! ! Det är ju inte så långt kvar tills jag flyttar hemifrån så . . .

Som ni ser så har jag ändrat i min blogg, jag har designat den lite så som jag vill ha den =)
Nu är den mycket mer personlig, jag har gjort precis allt själv ! Med tiden kanske jag lär mej mer, desto snyggare blir den. Men så länge får alla nöja sej med det här !


Kommentarer
Postat av: anonym

Åh grattis !

2007-04-16 @ 22:37:54
Postat av: ellinor

grattis till att du klarad provet!
Ja din blogg har blivit mer personlig, fint!

2007-04-16 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback