Pretty tied up

Nu har jag varit på biblioteket och lånat flera isfolket böcker =D
Jag lånade nr 23, 24, 25 & 26. Dom hade inte fler. Jag har redan kommit till hälften på 23;an. Läser också FREJA, men den får vänta lite. Måste ju läsa om Heike ! Jag har blivit lite kär i honom tror jag . . . .
När jag gick ut från biblioteket så mötte jag Claire. Hon var extremt glad över att se mej =) Hon sa att hon saknade mej och att vi måste träffas, så fick jag kram och så pratade vi lite och sen gnällde hon över att vi aldrig träffas och sen fick jag kram sen sa vi hejdå!
Det var kul att träffa henne,  var ju 100 år sen sist. . . .

Jag vill börja mitt eget liv nu, flytta hemirån. Vill inte längre leva hos mamma & pappa. Det blir för trångt =/ Känns som att jag inte får utrymme nog, dom ska alltid ha ett finger med överallt.
Jag skulle klara mej bättre om jag fick bli mer självständig. Jag vet att det blir dåligt med pengar i slutet av månaden då men det skulle vara värt det ! Bara jag fick mitt eget lilla hem. Jag är ju snart 18, men borde vänta tills jag gått ut skolan innan jag flyttar. Men jag orkar faktist inte bo kvar här längre !


Här är föresten Heike när han var liten.




Och nedanför är boken jag läser nu, där är Heike 21 med 17-åriga Vinga ! *förälskad*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback