Saltvattens Fiskar


Igår jobbade jag! Jag tog massa kort på saltvattens fiskarna, om ni vill se mer bilder: http://maliceangel.bilddagboken.se
Jag och min chef snackade mycket om träning med hundarna osv, det var rätt kul att höra på om hans erfarenheter =) Det är så jävla synd att man inte får träna vissa grejer om man har blandras! Jag hade ju velat ha valp från zeke =( Men det går inte om jag ska träna skydd. Jag har fått ett lååångt mail från min eventuella framtida uppfödare =D Blev jätte glad, nu väntar jag på nästa ! Igår kom zeke hit ! Jag, Stofe & Chrille gick en sväng runt i kalmarsand igår, som vanligt satte vi oss för att prata efter det! Alltid mysigt att sitta & prata med dom. Zeke sprang runt oss och tuggade på pinnar. Ida ringde mej runt 8 i går, vi pratade i 50 min, sen gnällde Stofe på att jag måste plugga till provet, och Ida skulle äta så vi la på. Nu ligger min skinnhög på golvet och suckar! Jag har nyss varit ute med honom och han morrade åt en Gubbe som monterade saker på Zekes "märka revir" - ställe =P
Men det gick bra, har aldrig koppel på honom, har med mej det ibland men
håller bara i det då !
1 dag kvar !


164033-17164033-18164033-19

Kommentarer
Postat av: Josefin.

Gahhh, Hatar prov, "/
Hade faktiskt två prov i dag, och ska ha två till senare i veckan ^^

2007-04-02 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback