Hata Sony ericsson z710

Min telefon är helt jävla värdelös!
Jag skulle precis spara ett viktigt nummer till den här Magnus och telefonen DÖR!
Hur pinsamt kommer det inte vara att ringa upp dom igen liksom?!??!

Ringde iallafall igen och som tur var så var det en annan person som svarade den gången och jag kunde få numret =) Och NEJ det var inte till nåt sånt där 118 118 utan till deras kontor....

Matteläraren i skolan frågade igår om min telefon var bra. Jag svarade att den är värdelös och då började han berätta att hans flickvän har en likadan och att den är värdelös den med. Funkar aldrig, får lämnas in konstant.
Som med min alltså!
Bytt ut den 1 gång, lämnats in 2 gr.



Inte att rekomendera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback