Kategorier

Idag satt jag & skapade & delade in dom flesta av alla inlägg jag har skrivit i kategorier..
Få se om jag minns alla.

Kategorierna är alltså:

Allmänt - som redan fanns, där jag låter inlägg vara som jag inte kan placera eller som helt enkelt passas i "allmänt"

Hundar - Ja, om hundar helt enkelt samt planerandet av kommande egen vovve =)

Älsklingsdjuren - Blunder, Bazzo, Zeke, Vinga , Nilla & andra djur som står mej nära.

Depp & gnäll - deppiga inlägg eller gnäll, klagomål osv

Planer & framtidsdrömmar - lägger in där det står tex hur det går med lägenhetsletandet för mej & stofe & liknande.

Lycka & skryt - Om det går bra för mej eller om jag är väldigt glad över något som hänt!

Relationer & kärlek - Stofe, vänner osv.


Jag tror att jag fått med alla kategorier nu, dom finns till vänster under fotot & Senaste inlägg!
Kanske tycker ni att vissa inlägg hamnat helt fel, men jag har placerat dom där av någon anledning, kanske för att dom inte passade in någon annanstanns eller för att jag tycker att dom passar in i dom kategorierna av olika anledningar som ni kanske inte förstår...

äh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback