Aktuella klagomål

Yees, nu tänkte jag klaga på sånt jag stör mej på! Vill ni inte läsa massa klag så gör inte det.

Klagomål 1.
Ja, Svenska top model har då utsett en vinnare =) Den som kommer representera Sverige i model världen är då inte ens en svensk, hon kom till Sverige 1999. ^^ Det känns ju oerhört bra att den vackraste & bästa svenska modellen som fastnar bäst på bilder som ska föreställa ifrån Sverige är mörk, och inte nog med det. Hon kom hit 1999 ^^ (Det tål att upprepas) Jag ser inte på top model, hon var säkert jätte snäll & förtjänade att vinna osv. Jag såg i tidningen och tappade hakan =/ "Sveriges" nästa top model? Undra om jag ska åka till Japan & bli Japans nästa top model. Det skulle dom inte ens tillåta. Det är bara vi Svenskar som tillåter sånt.. (Jag är inte rasist så ni behöver inte ens gå in på det)



Klagomål 2.
Idol vinnaren Marie syns i alla tidningar, jag bläddrar bara förbi. Enligt mej är hon jätte ointressant! Hundra människor sjunger som henne, hundra människor ser ut som henne, hundra människor är som henne. Jag blir bara så trött.. Men vem är jag att klaga? Jag röstade inte ens på Amanda trots att jag ville att hon skulle vinna så jag får väl delvis skylla mej själv. Hade alla som velat att Amanda skulle vinna röstat på henne så hade hon ju vunnit.. Nåja, hoppas att hysterin lägger sej snart så att jag kan läsa tidningar hos päronen igen!




Klagomål 3.
ARNE WEISE! Vem annars? Kom tillbaka! Ingen sköter Kalle Anka så som du! Jag överväger att strejka julen om inte Arne kommer tillbaka. Han kanske har blivit gammal, men några år till kunde han stå ut! Han borde sitta där & presentera Musse & Benjamin syrsa tills han tar sitt sista andetag! Snacka om att han sviker världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback