Julshopping <3

I bilen:

Pappa - Släkte nån ljusen som ni tände?
Jag - Ja, jag gjorde.
Pappa - Är du säker?
Jag - Ja, för jag minns att jag önskade mej nåt.
Stefan - Vad då?
Jag - det kan jag inte säga, då uppfylls den ju inte.
Stefan - Men säger du inte så kan vi ju inte ge dej det.
Jag - Det kan ni inte ändå..
Pappa - En stor villa med 20 hästar?
Jag - något ännu mera ouppnåeligt...
Stefan - Körkort?




Idag handlade jag massa julklappar =D
Jag köpte även en badrumsmatta & tvättkorg. Sen minns jag inte =S Minnet är kort. Men iallafall: En jäkla massa julklappar! Och det blir hundutställning imorrn! Jossen räddade mej <333 Hon är så söt min lilla kusse, sen gillar hon djur också =) Efter ska vi handla julklappar, snart är jag pank =( 
Jag såg Nightmare Before Christmas idag! Den var bra, somnade lite mitt i men såg slutet. Jag måste se om den =/ Kan ju inte ha missat halva. Penny får tillbaka corpse bride & Thornography på måndag iallafall =)
Sen måste jag lämna massa filmer till Natta & Ida ska ha sin syrras böcker också, jag har liksom bara inte tid till det.. Jag får sätta upp en speciell dag som är "Lämna tillbaka saker-dagen" ..
Jag slog in en julklapp idag för första gången det här året =D
Sen är jag super nöjd med vad jag köpt till folk..

Jag trodde aldrig att jag skulle hitta något till Becca, men det gjorde jag. Det är inte något superspeciellt men jag vet att hon kommer att gilla det =)
Och Penny fick något jag tycker är så jäkla vackert, så uppskattar hon det inte så behåller jag det gärna ;o)
Och när jag såg Cissis så sa det bara klick =) Jag hoppas hon blir glad, och blir hon inte det får hon skylla på min "klick" - känsla! Och lilla Joline, det sa klick där med. Men det visade sej att det skulle bli svindyrt =( Så det gick tyvärr inte =( Och Stofes! =D Hihi

Badrums mattan är rosa, så den kommer passa in i vårat badrum =)
Idag städade jag åt Blunder & Bazzo. Blunder gav mej massa pussar i ansiktet idag, jag har saknat honom så mycket. Och lilla Bazzon! Min alldelles egna lilla underbara blåklump! Speciellare kanin får man leta efter <3
Idag saknade jag Couscous jätte mycket :( Och i bilen drömde jag om Zeke, som vanligt.. En jul utan Zeke =´( Jag upplevde ändå bara 2 jular med honom. Men jag kan ändå inte tänka mej en jul utan honom... Sluta besöka mej i mina drömmar, jag vill komma över dej! Hur kommer man över ens bästa vän? Hur suddar man bort all kärlek? Hur förstör man all längtan? Hur glömmer man all sorg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback