News

Idag klippte jag mej, sen hämtade mamma mej hos frisören & vi åkte hem.
Vad bra att jag är så kreativ vad gäller skrivande ^^
Men okej, jag gör en kraftansträngning till bara för att mina vänner ska ha något att läsa <3.
Imorrn ska jag till Cissi, jag vet inte vad vi ska göra, antagligen kommer jag att gosa massa med råttisarna & fnissa åt hur tjock Ink är med all kärlek i min röst ;o) Sen kommer vi säkert prata massa, *mys* <33
Och igår var Jennu hos mej, det var mys det med! Jag ska berätta en grose (stavning?) sak.. Eller, det är väl lite mer av ett recept..

Angelika & Jennu´s Specialité:
- Koka 3 paket nudlar
- Koka gärna alldelles för länge ^^
- Försök sen hälla ut vattnet utan ett durkslag
- använd gärna locket till kastrullen åt fel håll så att du får ångan i ansikten, det ger en god försmak ;o)
- Vänd på kastrullen så att alla nudlar faller ner i diskhon (låt det gärna ligga gammal disk i diskhon i några dagar innan du lagar den här rätten)
- Plocka sen upp nudlarna & lägg tillbaka dom i kastrullen, svär över hur äckligt det är
- Diska durkslaget & var inte så jätte noga med att skölja bort skummet
- Häll nudlarna i durkslaget
- Skölj igenom med iskallt vatten som smakar rör, svär igen över hur äckligt det är¨
- Krydda med nudel kryddan! Svär lite till över hur äckligt det är
- Servera & Voila! Nu har du gjort Angela & Jennu´s Diskhos nudlar =D

Glöm inte att tända ljus & duka romantiskt =)
Rätten är speciellt framtagen för att få en fin & romantisk kompis middag =)


Lycka till !


 


Kommentarer
Postat av: Cissi

låter gott... ^^

2007-12-06 @ 19:34:30
Postat av: Jenny

Perfekt måltid om man ska ha en dejt med någon sötnos! :)

2007-12-07 @ 11:56:23
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: josefin

MOhahahahah
det där låter smasksen ;D

2007-12-07 @ 17:39:00

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback