Tim Burton

Pirates of the Caribbean var inte så bra som dom flesta säger att den är. Den var bra, men inte super bra.
Imorrn ska vi julhandla, det blir kul =) Stefan ska köpa nya strängar till min gitarr så att jag kan spela igen ^^ Enbart han kan spela när det fattas strängar så att det fortfarande låter bra. Jag kan det inte..
Mina 3 första Isfolket böcker är borta och jag gråter floder. Jag hade hela serien! Lånade ut dom 3 första och dom försvann =´( Jäkla skit! Varför lånade jag ut dom? Och när får jag tillbaka dom? Får jag nya nu? När?!
Jag har inte råd att köpa nya.. Julklappar, ny bur, tatuering. Jag är pank!

Jag såg Corpse Bride idag också. Den är bra! Så vacker =´) Och imorrn ska jag förhoppningsvis se The Nightmare Before Christmas, om jag lyckas koppla in videon. Det är en VHS.
Nu vet jag att den har kommit tillbaka =) Jag saknade den.. Igår somnade jag & Stofe framför tv´n. Jag vaknade vid 00:30 runt där omkring, och tv´n var avstängd! Det var inte jag, och det var inte Stofe. Det var defenitivt inte råttorna! Jag grubblade på det medans jag borstade tänderna & tog bort sminket. Kom inte på någon lösning, skumt var det iallafall. Sen imorse så mublerade jag  om i råttornas bur & tittade ut genom altan dörren. Då var grinden öppen! Den som inte går att öppna! Jag fick ju knappt igen den sen! Jag gick ut och drog i dörren, fick vicka haspen fram & tillbaka flera gånger, smärta i händerna men tillslut gick det. Det kan inte vara någon annan =) Jag är glad att du hittade mej! Jag har saknat dej! Du skrämmer mej, men du är hos mej iallafall. Och det är det viktigaste.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback