- Bazzo <3

Igår var det massa snö ute, jag & stofe skottade hur mycket som helst. Alla andra grannarna skottade också =P Medans stofe skottade i början så tog jag ut Bazzo på en liten promenix. Han tyckte det var as kul, plogade sej fram, hoppade högt och grävde en massa. Mest satt han och tvättade sej för det snöade så mycke på honom :)
Efter kanske en halvtimme fick han komma in i buren igen. Då satte jag fart & skottade.
Jag tog massa bilder igår. Idag kom gubbarna hit och sandade.
Jag har haft en mysig helg ensam med min älskling <3
Dom andra var uppe i Gävle.
Jag tror att pensionärerna i 8:an har en konstig blandrashund. Den ser ut som en räv (svansen är på pricken lik en rävsvans), samma färg som en Beagle, lika lång som en tax, förvuxna hästöron och lika låg som en american staffordshire terrier. Väldigt söt :)
Nästa helg är jag Zeke vakt :)

Puss & kram




Bazzo ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback