I´m proud :)

Hej allihopa ! Jag vill härmed just nu (och förmodligen senare också) skryta med att jag har mycket väl god kompetens för djurvårdar yrket ! Och att jag har visat intresse och betätt mej på ett mycket proffisionellt sätt inom djurvårdar yrket :D Exakt så står det i mina papper som jag "måste vara rädd om för det där kan du söka jobb på" som mina lärare sa så fint :) Det är alltså ett sånt där viktigt papper som man ska ha med sej på jobbintervjuer. 

Utbildning av djurvårdare
 
Jag har :
mvg i intresse för arbetet
vg i uppfatta och utföra en arbetsuppgift (ni som känner mej vet hur korkad jag är och därför inte den snabbaste på att uppfatta saker)
mvg i initiativ förmåga
mvg i samarbets förmåga
mvg i lämplighet för yrket
mvg i ordning och uppträdande !

Ja, man kan väl säga att jag är som klippt och skuren för detta yrke dårå :)
Jag är jävligt nöjd & stolt för det här är typ det ända jag är bra på.

Detta är alltså mitt lutgiltiga betyg i : Djurvård, prismärkning, städning, samt diverse butiks göremål.
OBSERVERA DJURVÅRD ALLIHOPA !

*hihi*

Sen har vi börjat en ny kurs, HUNDAR och jag bara älskar det !
Love it, love it, LOVE IT !
Det märks ju att jag kan min sak och jag är så glad för en gångs skull är jag bra ! Jag jag jag är bra !
Thats it !

=) så alla ni Lissbethar & Ingegerdar som aldrig trott på mej, ni kan TA ER I BRASAN !

Kommentarer
Postat av: Tutte

hahaha fan va rätt.
lissbethar och ingegerdar!!

2007-01-11 @ 19:08:49
Postat av: Ells

Duktig du är :)

2007-03-30 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback