M i s s i n g

Det är så tråkigt nu när jag inte har Zeke längre, jag tyckte det var så skönt med alla promenader. Mycket roligare att gå med honom än ensam. Man jobbar och tränar honom samtidigt som man får motion och massa frisk luft :) Vi upptäckte massa nya promenad vägar! Det är fint här i kalmarsand.
Jag trivs mer och mer ! Och alla människor här är toppen !
Jag saknar Zeke, att bli väckt av honom som pussar en i ansiktet och hoppar upp i sängen trots att han inte får. Ha alla fasta mat och promenix tider ! Någon som följer en vart man än går ! Det är lite jobbigt ibland men mest mysigt !
Jag har börjat köpt massa flytta hemifrån saker nu, och jag har börjat köpa hundgrejjor. Jag passar på nu när det är så billigt för mej ! Igår köpte jag en cat&dog blinker, som blinkar i rött, blått & vitt ! Dom är så bra när man går ut sent !
Sen har jag beställt ett koppel, svart skinn och lätt påknäppare, vi hade bara dom i ljusbeige. Dom svarta vi hade var annan knäppa på ! Sen ska jag fråga om jag får låna Zekes gamla halsband, onödigt att köpa massa valp halsband när släkten har och när man bara kan ha dom en viss period. Zeke var ju samma storlek som en rottweiler så.
I veckan ska jag köpa mina tekoppar :D
Ha de bra ! Puss & kram



164033-9

Kommentarer
Postat av: Daniela

Det lät som att du beskrev min systers hund där i början, han ska alltid pussas och ha sig och hoppa upp i sängen fast han inte får. :)

Sen heter han nästan likdant, Zece med C. :)

2007-03-29 @ 17:26:11
URL: http://danielamedettl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback