* Tv-spel *

Jag tog ut Bazzo i hagen, kom in och där .... satt & spelade tv spel, nåt bilspel.
Han frågade om jag ville vara med och de ville jag =D
Först var jag as dålig, ungefär halva första varvet. Han vann!
VI körde en gång till, jag Vann! (stofe är en väldigt dålig förlorare, iallafall i bilspel =P
3:e gången höll jag på att vinna, han gav sej och skyllde på bilen.
Han böt bil, jag vann. Sen vann jag igen och sen fick jag inte vara med längre.
Så jag satte mej här.

Vi har börjat ha estetisk verksamhet i skolan, det är jätte kul =D
Dom dagarna är det värt att sluta så sent !



164033-2

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha där blev allt Stoffe äääägd ;D

2007-01-14 @ 14:56:09
URL: http://jenniferlinnealindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback