Workish !

Igår jobbade jag. Vi har fått in massa nya koraller.
Jag försöker hitta hem åt 2 kaninkillar =)
Fast jag får bara veckan på mej. En av dom vill jag ha =´(
Den andra kanske min kusin Pernilla ska ha.
Jag tog hem 2 degusar igår, först rymde dom på coop. Sen höll dom på att rymma på bussen, jag satt med min lotion flaska och försökte hålla för hålen. + att jag hade min feta väska, med massa i, och massa andra saker  som jag hade köpt. Dom pratade hela vägen och folk stirrade. Dom höll på att rymma i centrum också.
Och fyfan vad kallt det var ! Jag frös ihjäl, degusarna gav ju varandra värme.
Sen kom jag till Åsa & Robin, dom hälsade på tjejerna och sen släppte jag in dom i killens bur, medans jag hälsade på killen. Sen släppte jag in killen igen när tjejerna bekantat sej vid buren.
Och det gick jätte bra =) Han blev helt till sej av tjejerna =D
Nu ska jag gå till bussen, första gången jag gör det härifrån.
Jag är inte alls säker på när den går.

Puss & Kram


Blunder

Kommentarer
Postat av: Natt

degus?
det var väl den där som pinkade på mig väl, eller?

2007-01-15 @ 12:47:33
Postat av: Jen

Alla djur pinkar på de nutt :D

2007-01-15 @ 15:24:33
URL: http://jenniferlinnealindberg.blogg.se/
Postat av: Camilla

Postat av: Natt
degus?
det var väl den där som pinkade på mig väl, eller?
----

"den där", hah vilket offer

2007-03-30 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback