*****

Jag är deprimerad.. Vill bara försvinna. Mår inge bra.
Vill ta reda på vad det är som håller på inom mej.
Vill veta varför jag tänker & känner såhär.
Varför jag är så dum & ledsen.
Orkar liksom inte. Vill inte ens veta varför jag känner & tänker som jag gör.
Vill inte nåt just nu. Ingenting. VIll sova bort tiden just nu...
Funderar  på att ta en låååång & varm dusch..
Jag känner mej deppigast i världen.
Och bli ännu mer deppig av att skriva om hur deppig jag är!
så tragiskt att känna sej såhär.. Så patetiskt att skriva om det.
Ändå gör jag det.
Har typ halkat ur alla banor.
Finns bara 1 som kan få mej att må bättre...





Jag hatar falskhet.
Blir så less på allt.
Blir less på den!
 Är less på det här . .

Kommentarer
Postat av: Wanillashake

Men gumman... Du har ju mig :D Jag älskar dig! <3

2007-07-10 @ 23:14:40
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Shirl

Falskhet är skit =/

2007-07-19 @ 17:01:44
URL: http://shirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback