Presa / Dogo Canario träff i Karlstad

I morse hade jag den ögonfärg jag vill ha! silver grå typ.
Men som vanligt försvinner den, fick ha den iallafall i typ 5-10 min så jag är väl ganska nöjd!
Jag är inte så superduktig på att skriva här längre, det är för att ingenting händer nu för tiden.
eller tvärtom, massa händer så jag har inte tid.

På fredag ska jag förhoppningsvis till Karlstad! Jag ska åka till Anna, Ford & Fanta och bo där över helgen.
På lördag ska jag på Dogo canario träff.. Sen händer det en till grej på lördag ;) Som jag inte kan berätta nu .. Det får ni veta när jag kommer tillbaka!
på söndag är det utställning..
Massa massa Hundar! & valpar! Ska bli så jäkla roligt!
Jag ska ta med mej kameran & extra minnet. Det tråkiga då är ju att min kamera är värdelös. Men suddiga bilder är bättre än inga bilder alls! Lääängtar!

Sen att jag är usel på dialekter & norska & allt som kommer pratas där är en annan sak =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback