Choklad!

Min brorsa vann den här på Liseberg, full med Paradis & Aladdin askar!
Viktor vann 2 kartonger med Center!
Anton vann en kartong med Kexchoklad!
Och dom vann 2 pudlar till mej! En rosa & en blå! =o)
Utöver det vann dom massa gosedjur..
(t.e.x det där gröna som är på bilden)
Vet inte om Malin & Annika vann något ?!
Allihopa kom hem med gröna kaninöron på huvet =D
Så söta!



Igår var det fest här, Stefan lagade mat till allihopa kl 2 på natten,
men det räckte bara till Stefan, Chrille, Lifen & nån  okänd snubbe!
Åsa fick ingenting, jag var inte hungrig.
Anders fick äta fläskotlett som jag hade lagat åt honom!
Jäkla snubbar! Stefan säger att det ska räcka till alla,
så kommer 2 av dom och öser upp för 5 pers!
Dom fick utskällning, varav den ena fick diska allt!
haha!
Zeke ville självklart vara mitt i centrum, han tror ju alltid att han är festens huvudperson
oavsätt om det är en vanlig fest, julafton eller någonn annans födelsedag!
=) Gullegubben!
Jag väntar på att älskling ska komma ner så att vi kan äta frukost.
Sen blir det väl till skogs med Zeke!
Nu dunkar det där uppe!
Måste sluta . . . .

Kommentarer
Postat av: Jen

Du menar att du får hålla på å skriva till Natta hur som helst å till mig men vi får inte äns titta på dig eller vaad?
Haha liiite fjantigt vaa?
Tänk dig för innan du vräker ur dig massa skiit.

2007-06-23 @ 12:32:47
URL: http://jenniferlinnealindberg.blogg.se
Postat av: Angelika

Nää, du villesäkerligen bara vara snäll när du påpekade att det såg ut som att jag hade gått upp i vikt?! Så du tycker inte att jag stöttat dej när jag lyssnar och pratar med dej om Marcelo? När jag fanns där för dej efter du försökt ta livet av dej? Hur jag stannade hemma från skolan för att ta med dej ut på en shoppingrunda så att du skulle kunna tänka på annat? Hur jag stöttat dej via sms & telefon samtal & skrivit till marcelo för din skull?
Det är ju det jag sagt hela tiden, sen blir du förvånad när jag säger upp kontakten med dej?!
Jag hoppas att Natta också inser snart vad du är för person, du är enbart dum som anser att jag aldrig har stöttat dej! men för mej spelar det ingen roll längre vad vi har haft för relation.

2007-06-23 @ 12:52:40
Postat av: Shirl

åh ,
liseberg =D !

2007-06-23 @ 15:54:27
URL: http://shirl.blogg.se
Postat av: Wanillashake

Hehe, va bra att du känner som mig ;D

2007-06-23 @ 16:34:45
URL: http://wanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback