Den andra systern Boléyn

Ja ! Nu kommer min favvo bok att komma ut på film! "The other Boléyn girl"!
I december. Scarlett Johansson som Mary & Natalie Portman som Anne !
*längtar* <33 Måste bara köpa den!

När jag vaknade så åkte jag direkt till bilskolan idag. Övningskörde med nån som hette Martin eller vare va...
Det gick bra =o)
Sen kom jag hem, Zeke kom inte ner som han alltid brukar Jag ropa, han kom inte!
Sen går jag upp. Så ligger han med svansen mellan benen & öronen bakåt, BUSEN!
Jag vet att han har gjort något, men har ännu inte kommit på vad. . .
Sen gick jag ut  med Zeke & Chrille i skogen. Vi gick ett par timmar. Det var så skönt att komma ut! Zeke är helt utslagen nu . ..  Stackarn! Har hittat fler vägar i stora skogen framför oss. Så nu har jag & Zeke massa ställen att gå.
Har funnit 2 Corso till i närheten. Så någon gång under sommaren ska Zeke få leka med 2 Corso till =D Och sen kommer Athena hem vecka 28! Så då blir det också bus!

Vecka 27 är jag, Stofe & Zeke på stornäset! Så mysigt! Vi ska bara bada, ta det lugnt, gå promenader med Zeke osv
Helgen innan är vi i Gävle. Stofe ska vara med stefan & Jag ska på church street med tjejjorna! Längtar så mycke!
En hel dag med bara jag, Annika, Lina, Elin, Malin & Linda! Myspys!
Älskar Church street! Sen blir det krogen där dom sprutar skum & grejjor!
Älskar att vara 18! Men det känns inte så mycket än så länge. Blir väl bättre sen när jag får testat på lite.

aja, Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback