Egna tankar

BILDER LÅNADE



Kolla vilken snygg kille!
Jag är inte sådär jätte bra på rasstandarden men han är snygg i mina ögon!
Jag älskar färgen & hur ståtlig han ser ut när han står upp!
Om jag fick gissa så har han för mycket vitt, och sen sitter väl inte öronen rätt enligt rasstandarden!
Tycker också att han kanske ser för klen ut i fram!
men vad vet jag! =)
Jag har ju bara läst Dogo canarions rasstandard . .


 


Förövrigt är det är bilder ifrån en utlänsk tjej som har ritat dom.
Hon har gjort flera raser, jätte fina bilder!


Jag gick upp vid 10 men zeke ligger fortfarande & sover!
Under hela tiden Stefan var här nästan så åt Zeke upp sin mat på en gång.
Annars brukar han typ äta, gå därifrån komma tillbaka & äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback