En nyhet!

En glad nyhet allihopa!
Idag fick jag veta att Zeke är nästan lika mycket min som Linas!
Tackar man nej till något sådant?
NEJ!
Jag är så jäkla lycklig!
Zeke är den bästa första hund man någonsin kan ha!
Och det bästa med det är att det betyder att han aldrig kommer att försvinna ur mitt liv!
Han kommer att finnas där när jag skaffar min valp,
min valp slipper växa upp aldelles ensam utan andra hundar!
Det betyder att det blir fler lov, helger & somrar med zeke!
De betyder så jäkla mycker mer!
Så många fler förändringar!
Så mycket mer ansvar!
Visst har Zeke på något sätt alltid varit min i mina ögon, men nu är han  det i andras ögon också!
Gud vad stolt jag kommer vara när jag kan berätta att min hund har minsann bla bla
och jag har en hund som är bla bla
och min hund blahablaha
Och jag slipper säga Min brors & hans ex hund bla bla bla
Utan  det blir mer Min hund bla bla =D
Hur lättare blev inte livet liksom!

Kolla MIN ursöta vovve



Okej, jag var väl inte riktigt seriös med den bilden, men här då!
Kolla MIN hund! Han är 1 år och 2 månader och en blandning mellan Rottweiler & Bullmastiff



Han kunde sitt & ligg genom att knäppa med fingrarna redan vid 10 veckors ålder
Och JAG har lärt HONOM det =)

Det här ska firas med en runda bajs-plockning!

Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Wanillashake

You go girl!

2007-06-25 @ 12:00:54
URL: http://wanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback