Morron promenad

Jag är helt slut! Jag gick  ut med Zeke vid 12, vi gick först runt lägenheterna, där vi träffade den där jätte snälla staffägaren! Vi växlade några ord och bestämde oss för att när hennes tik slutat löpa så ska Zeke & hon få leka!
Ska bli jätte kul!
Sen fortsatte vi till den där grusängen, Zeke väntade på mitt godkännande sen skuttade han glatt iväg in bland alla buskar & träd, sprang runt, runt som han alltid gör där!
Efter ett tag började jag jaga honom & leka massa. Sen gick vi till stranden där Zeke alltid försöker hälsa på alla änder, men dom simmar ju iväg! Zeke måste självklart simma efter, i början tog han det lugnt, men nu för tiden vet han att han måste snabba sej på om han ens ska ha en chans att komma nära dom...
Änderna missförstår självklart, blir livrädda & flyg/springer ännu längre bort ifrån honom!
Stackars Zeke =P Han är inte medveten om hur farlig han ser ut med sina 45 (?) kg springandes i 180 klumpande fram i vattnet !
Det är fan det roligaste jag vet, att se han ta sej fram i vattnet!

När vi kom hem fyllde jag en hink med vatten och sköljde noga igenom honom, sen torkade jag honom noga med en handuk!
Efter det fick han en tjursnopp & jag sa åt han att lägga sej i solen på altan!


164033-25







UPDATE
Jag skulle posta en komentar i Jennys Blogg,
man måste skriva en kod innan man får göra det (har dom börjat med nyligen)
Jag råkade skriva ett tyskt U så jag fick inte skicka iväg min komentar . .
Jaja, det var allt!

Kommentarer
Postat av: Wanillashake

Haha, han är så söt!

2007-06-25 @ 14:44:17
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Wanillashake

hahaha jag vet, men han är sjukt snygg endå.
Hehe, inge problem ;)
Haha, nu såg jag de där med update:P
Älskarej

2007-06-25 @ 14:59:21
URL: http://wanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback