Mozarella & Ananas

Jag råkade nyss beställa en pizza med Mozarella & Ananas på!
Undra hur det smakar.

- Fråga om dom har Mozarella!
- Kan ni ha Mozarella på den där första pizzan också?
- Väshctkommen om tischo minotej!

Så var det gjort, om 20 min ska jag för första gången smaka en egen påhittat Pizza!
Allt ska man prova på innan man dör =)




AFTERWARDS
Nu när jag har ätit den kan jag lugnt säga att det var den goáste pizzan ever!
Nu är jag jätte mätt!
Annika, Malin & Stefan är påväg hit nu!

Hittade 2 fästingar till på Zeke nyss. *hata, hata*
Det ända djuret jag tycker verkligen ska utrotas!


Kommentarer
Postat av: ell

fan vad jag blev sugen på pizza :(

2007-06-19 @ 19:27:18
Postat av: S V A R

Jo, man blir ju de.
Men Den pizzan? Mozarella/Ananas liksom
. . .

2007-06-19 @ 19:35:01
Postat av: S V A R

JO! Det var den godaste pizza jag nånsin ätit :)
Bålsta Pizzeria käkade jag den på. . .

2007-06-20 @ 16:06:31
Postat av: ell

var den inte god?

2007-06-20 @ 16:07:11

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback