Ny design!


Nu har jag ändrat min blogg lite, förra utseendet var så svart osv, jag älskar iochförsej kombinationen av svart & rött, det är lite mer jag. Men det här blir enklare för er att läsa!
Och så har ju komentaren-grejen ändrats också så att man ser vad det står !
Jag stör mej på det blåa, men jag har lyckats få bort så mycket blått som jag orkar just nu! Koderna är ju inte direkt lätta att förstå!
Komentera gärna det nya utseendet!

Jag är lite deppig, Ida fick kattungar igår och det slutade inte så bra =(
Man känner sej så maktlös när man inte kan styra över naturens gång!
Sen vill jag också pussa på Daisy, tyvärr är ju mitt starkaste minne av henne & Törstig dom där äckliga gäddhuvudena som Ida sen fick plocka bort resterna av!
Men jag minns även bebbarna Chester, Alkis, Ändörs & Fruttmack! Trots att jag bara räffat dom under deras första veckor så kommer jag aldrig glömma! Underbara katter! <33





Bara för det lägger jag in en bild på en kattunge :) Hade inga egna bilder så jag snodde en av aftonbladet!

Kommentarer
Postat av: Wanillashake

Haha, du är rolig du. MEn det var lite privata grejer om scouterna och om Sebban. Nada viktigt.
Looove din nya blogg! Blev uuurtjusigt :)

2007-06-20 @ 13:41:17
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: ell

Jag tycker din blogg jättefin!

2007-06-20 @ 16:06:02
Postat av: Ida

jag saknar daisey jätte mycket, jag ska tattuera hennes ansikte=)

2007-06-28 @ 00:01:24

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback