Regnig dag!

Idag vaknade jag 10 över 12!
 Hade jag inte kollat på klockan hade jag somnat om igen!
Kändes som att klockan bara var 8 eller halv 9!
Tur var väl det, för det var dåligt väder!
Fick väcka Zeke, han blev helt förvånad när jag bara slängde på mej kläderna & sa åt han att gå ut.
Jätte trött var vi båda 2!
Det regnade, så jag fick använda mitt paraply igen <33
Zeke gick till höger hela vägen ända tills vi kom bort ifrån husen!
Han är så jäkla duktig, jag behöver inte ens be honom göra det längre!
På vägen hem började Zeke hoppa runt i jordhögarna igen som han gör varje dag!
Det negativa den här gången var ju att det regnade & var blött ute . . .



Tack & lov för handdukar =D
Som jag föresten fick ett antal av när jag fyllde år!

Jag & Stofe ska på visning av lägenhet idag, ska bli spännande.
På bilderna är det jättefint!
Köket & badrummet är nyrenoverat!

Jag är fortfarande lika seg nu som när jag vaknade... Funderar på att gå & lägga mej igen!
Eller iallafall lägga mej breve Zeke & pussa & klia hans underbara hundmage!
Igår när jag gjorde det hittade jag 2 krypande fästingar.
När jag hade hämtat pinsetten hittade jag en krypande & en som satt sej..
Den andra krypande var spårlöst borta.. Kan inte ha varit den som satt sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback