Romantisk middag


När päronen stack och älskling sov så hoppade jag in i duschen, gjorde mej ren, använde Stofes favorit parfym, tog på mej klänningen, gick ner och tände massa ljus! Började laga mat!
Pomfritt med kött, vi ska dricka juice eller vin till, har inte riktigt bestämt mej. . .

Medans jag väntar på maten bloggar jag!
Jag älskar att göra sånna här överasskningar!
Stofe har överasskat mej så många gånger,
jag har överasskat honom också men det här förväntade han nog inte!
Jag blir så lycklig av tända ljus, fina glas & en söt pojkvän!
Har dragit för gardinerna lite så det blir sådär lagom ljust/mörkt!



Snart väcker jag honom, han kommer bli så glad =)
Nu var pomfritten klara!

Idag var Jossen här, hon fotade när jag & Zeke tränade.
Kolla bilderna: Maliceangel.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: ell

Åh det låter mysigt :)

2007-06-21 @ 19:47:25
Postat av: Wanillashake

Naaw Angelika, du har överträffat dig själv igen !

2007-06-21 @ 20:27:43
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Wanillashake

Haha, jag vet att du alltid är så romantisk :)

2007-06-21 @ 20:49:13
URL: http://wanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback