Taggo - blogg !

JENNY -> We Can Do It

Blinka en gång till, du ser inte i syne!
Detta är en Taggo-blogg!
Jag tänker tagga dej ända fram till emvegena!
Så som Zeke & Stofe taggar mej till att utvecklas till djurens stöttande länk tänker även jag pusha dej till att Joina mej & så många fler i jakten på att bli Djurens överlevnads länk!
Det är det här vi är födda till!
Djuren behöver oss!
& vi behöver ditt stöd!
Svik oss inte Jenny!
Svik inte dej själv!!
Du är smart, vacker, lojal, underbar, snäll & helt perfekt för att vara en del av förtjänsten till att bevara våra underbara djur!
Tänk på Oskar! Tänk på Sälarna! Tänk på Grisen FFS!



Vi är starka! Vi är fulla med kärlek för dessa hjälplösa varelser!
Vi är perfekt för det här!
Vi är fan bara 1 år ifrån att bli titlade som Djurvårdare!
Det bästa jobbet någonsin!
Dom bästa kriterierna någonsin!
Don´t You ever give up Girl!
Du vet hur mycket skit som rör sej där ute i världen!
Vi kanske aldrig tar oss utanför Sveriges gränser till där det verkligen finns problem
Men även i Sverige kan vi göra mycket!
Du har fått den här chansen genom att hamna på Sveriges Bästa skola för utbildning av Djurvårdare!
Det är fan ödet!
Jag hade inte ens tillräckligt höga betyg för att komma in & ändå gjorde jag det!
Pga Cissi blir jag dom vilda djurens djurvårdare & inte en veterinär fast i en tråkig vit lokal begränsad att titta på små kaniner & katter!
Jag kommer ut i världen! Får vara med om sådant dom flesta aldrig får vara med om!
Jag får vara en del av alla bevarandeprojekt!
Vi är starka personligheter!
Vi 2 kan gå hur långt som helst!
Känner du inte adrenalinet pumpas av tanken på att få vara till nytta??




Svik oss inte Jenny

Tänk på pussen du fick av vargen! Kan du någonsin se dom i ögonen & säga "Jag svek er"?!
Jag kan inte! Och därför tänker jag inte ge upp!
Jag tänker heller inte släppa dej! Du ska inte ge upp!
Vargarna, lejona, flodhästarna & krokodilerna behöver dej!
Dom behöver oss!!







Remember?





Tänk så många liv du kan förändra!
Detta är vad som pushar mej till att göra det rätta!
Människor är störda, vi är här för att förändra!
Tvivla aldrig mer!



Är det såhär det ska va?
Vi ska dit! Vi ska dit på plats! Finnas där & bli en del av framtiden!





Behöver du fler anledningar till att fortsätta & kämpa trots alla nedslag?
Det är svårt, men det är fan värt det! BIG TIME!
kan vi rädda bara ett djur så har allt det här varit värt det!

Jag älskar dej

Kommentarer
Postat av: Wanillashake

Naaaaaw Angelika! Vilket gulligt inlägg, jag är jätteglad att du skrev det! Och du har rätt i allt. Jag vill verkligen bli djurvårdare, jag älskar djur och jag vill att de ska få lika stora rättigheter som människor, att dom ska få värdiga liv. Och jag kan bidra till det, jag vet det. Jag kan göra skillnad, som dig och alla andra! Älskar dig!

2007-06-24 @ 22:42:00
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Cissi

usch vad bushmeat är hemskt =(
men du kommer aldrig släppa det där om att jag tog din plats va? ;);););)

2007-06-24 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback