Annie & Athena

Nu har jag träffat en tjej som hur hur snäll som helst, Annie. Och en underbar Cane Corso, vid namn Athena.
Jag och Zeke satte oss på pendeln påväg till kungsängen, där vi sen gick en lång skogspromenad med hundarna. På onsdag ska jag och Zeke testa på Bruks =) Jag kommer förmodligen att ha honom hela den veckan, ska försöka prata med Stefan & Lina om jag får ha honom på lovet veckan efter det också.

Jag har klarat teorin nu. Det är bara testen kvar & sen teori-provet.
Igår hade jag prov i hundens kroppspsråk, förhoppningsvis gick det bra och på tisdag har jag prov i kaniner & gnagare. Om jag klarar det är jag utbildad i kaniner & gnagare.

Nedan är bilder på Zeke & Athena



Athena & ZekeAthena & Zeke

Athena & Zeke

Kommentarer
Postat av: Ida + angel = saaant

ahw va söt zeke är, han är en sån pussrumpa. hihihihihiiiiiii

2007-03-30 @ 13:27:32
Postat av: Daniela

Min systers hund är en blandning mellan rottweiler, schäfer och labrador. Världens sötaste lilla kille, han blir 11 månader nästa vecka. :)

2007-03-30 @ 16:56:13
URL: http://danielamedettl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback