Fest hos Snötteplöms



164033-14164033-16

Igår var jag på fest hos Ida, det var lite folk
från hennes skola där + nån till, och så jag och Stofe, vi drack vin och pratade, samt lyssnade på en kille som hette Morgan eller Joel, han spelade gitarr & sjöng . Jag lånade massa DVD'er av henne, och igår när vi kom hem såg vi på Gilbert . . Somnade innan ens hälften hade gått, och ska se resten ikväll.

164033-13164033-15

 Imorrn kommer Zeke, jag ska ha
honom i 2 veckor. Jag & Stofe
har bakat bullar nyss.





Det här inlägget blev lite huller om buller, men jag har inte lärt mej det här än =P
 Min gose bubbe är så underbart söt, jag saknar honom varje sekund han är ifrån mej, och jag vill aldrig skiljas från honom !
Jag älskar dej Stofe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback