En Jenny-Wannabe

Idag gjorde jag som Jenny gjorde. Jag skapade en blogg som jag kan skriva ner allt jag känner. Sånt som händer. Utan att vara rädd för att folk ska tycka & tänka massor.
När jag fick veta av Cissi att man kunde ha lösenord så var det inget som hindrade mej längre. Jag behöver inte ge ut lösenordet till någon...

Fast jag har tankarna på att ge det till Jenny.. Trots att jag vet att hon skulle tycka en massa. Och tänka.. Men jag vill nog kanske att hon ska göra det. För att se.
Kanske behöver jag någon som talar om för mej att jag är sjuk? Att jag inte är så normal som jag tror?

Fast jag väntar tills jag vet att jag inte kommer att ångra mej. För jag har så jäkla lätt för att ångra saker.
Och Cissi; anledningen till att jag inte vill ge dej lösenordet är för att jag vet att du har massor att tänka på. Du behöver inte mer att tänka på.
Fast mitt liv är inte hemskt! Så det är inte därför jag inte ger dej lösenordet. Jag tycker bara att du ska fokusera på dej själv. Inte på mej.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är lugnt. Jag vet att du har saker du inte vill säga, och du har rätt att ha hemligheter =)
Kram

2007-11-11 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback