Skola = trök

Imorse ville jag verkligen gå till Skolan. Sen kom jag till centrum och då ville jag verkligen inte gå till skolan.. Men jag gjorde det ändå. Så nu sitter jag här, en timme för tidig.
Mötte min gamla lärare Sara & Lissbeth vid pendeln. Fick en kram av Lissbeth! (yeah ... *not*) Vi pratade lite sen rymde jag till pendeln.. ><  Sen hände det massa saker på väg till skolan som vanligt ^^
Sen kom jag till skolan och träffade alla mina vänner <333 Och för att jag alltid ska minnas så klistrar jag in en sak som Jenny skrev om mej. För det betyder mycket:

Angelika: Under dessa tre år som vi har känt varandra har du fått en plats i mitt hjärta. Jag vet hur du fungerar och hur du tänker och att du är en riktig vän. Du har aldrig dömt mig om jag har berättat något hemligt för dig. Du kan verkligen hålla hemligheter och det har du bevisat många gånger. Jag litar på dig och du beteer dig som en riktig vän. Jag vill aldrig att vår vänskap ska ta slut! Jag älskar dig!



När jag läste det blev jag = XD XD XD XD =D =D Super duper mega mutcho happy!
Jag vill att Cissi ska va häär =( Saknar att ha allihopa i skolan. Man liksom orkar upp på morgonen när man vet att alla ens vänner möter en i skolan och lyfter upp en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback