Första dagen på 3 veckors praktik!

Idag var första dagen på hundstallet! Jag fick lyxen att börja klockan 9... *woho*
Tjejen jag praktiserar mer verkar shysst & dom som jobbar där är också väldigt snälla & pratglada! Hundarna är super så jag trivs! Tyvärr kan jag inte berätta så mycke om allt som hände idag, inte vad som händer sen heller då allt som sägs & görs där ska stanna  innanför Hundstallets portar..

Dom senaste 3 veckorna har bara varit totalt depp för mej! Det enda jag tänker på dag & natt är Zeke. Nu har Stefan honom men trots det är jag ledsen hela dagarna. När jag träffade Zeke sista gången för den perioden jag hade honom i somras blev jag skit ledsen & deppad i flera dagar. Samma nu, jag fick fan bita mej i kinden hela hissresan ner & påväg till bilen. Jag vet ju aldrig när det är sista gången vi träffas.
Allt känns totalt förjävligt just nu och jag önskar fan att... Jag vet inte vad jag önskar. Önskar att det inte vore såhär iallafall. Pratade med en som jobbar på hundstallet om situationen, det kändes lite bättre.
Oavsätt om Zeke försvinner ur mitt liv tillslut så kommer jag alltid att minnas tiden vi haft tillsammans, och tillslut hoppas jag att jag ska kunna minnas med glädje & inte med en brinnande sorg som tar över allt mitt tänkande.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Angelika, du var inte med på den listan för dig brukar jag inte umgås med på fritiden. Har hänt några gånger men vi brukar bara umgås i skolan. På den listan tog jag med folk som jag brukar umgås med på fritiden. Som du såg var det inga från skolan med på den listan för då hade hela vårt gäng stått med. Så jag har inte glömt dig! Never in a million years. Och jag äslkar dig!

2007-10-27 @ 13:19:26
URL: http://wanillashake.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo, vi såg den ju så därför måste den ju gå på bio xD

2007-10-28 @ 12:57:28
URL: http://wanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback