10 minuters blogg



Jag har 10 minuter på mej att blogga innan jag måste rusa till bussen!
Igår skaffade jag en busstidstabell, japp! Det var ungefär det som hände mej igår...

Nä! Jag har en nyhet att berätta!
Jag & min älskling ska flytta! Vi har fått våran lägenhet nu! *överlycklig*
Den är helt perfekt och jag älskar den!
Längtar tills jag kan flytta in & fixa massa


Jag, Ida & underbara bästisarna i skolan ska ha inflyttningsfest då!
Vi flyttar inte in förrän i slutet av den här eller nästa månad. (Minns inte riktigt när det var)


Kommentarer
Postat av: anna

åh vad kul med flytt..eller!?
Ja du är välkommen att inspireras mig , hihi
kram!

2007-09-04 @ 19:16:52
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: anna

men gud vad kul med lägenheten! haha ja..men det är ju lite charmen med samboskap ändå..att kompromissa..men se till att det blir övervägande din smak ;)
kram!

2007-09-04 @ 23:59:56
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: K

Grattis!

2007-09-07 @ 07:18:55

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback