Amanda Jensen - Idol 2oo7

Jag har aldrig varit ett stort fan av idol.. Har bara tyckt uttagningarna är roliga! Sen har jag alltid slutat titta. Har inte gillat dom som sjunger heller särsilt mycket. Men NU! Amanda Jensen! Enda från första audition hon gjorde har jag varit helt såld! Jag tittar endast då hon sjunger, sen lyssnar jag på vad juryn säger sen byter jag kanal, och då är det inte illa, om tillochmed jag gillar henne! Hon är ju så jäkla bra! Jag hoppas verkligen att hon inte vinner, att hon fortsätter med musik ändå. Vinner hon får hon ju bara sjunga massa bajs-låtar. Henne vill jag höra massa mer av!


[Bild: Amanda Jensen FOTO: Daniel Ohlson TV4]


Kommentarer
Postat av: ells

Ja hon är rätt bra.. men en av mina favoriter är.. hm .. haha kommer inte ihåg vad han heter :S :P

2007-09-30 @ 16:48:33
Postat av: josefin

Jao, hon är skit duktig.
Hon är bland mina favorit med ;
Daniel, sam och christoffer ^^

2007-10-18 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback