Morgon Blogg

Jag är lite (läs mycket) för tidig till skolan, så jag tänkte blogga lite om vad jag tänkte påvägen hit.
Måste inleda med att jag inte är någon rasist eller folkslags-hatare.
Men att mina tankar ibland styrs till att tänka på ett visst överlevnads sätt!

Jag satt på pendeln, mer än hälften av dom som satt där var invandrare.
Jag har alltså kommit fram till det här:
Det kommer in, låt oss säga,  flera 1oo (jag vet ju inte sifffran helt, mer eller mindre) invandrare till Sverige varje dag.
Svenskar får vanligtvis 1-3 barn. Utlänningar får mellan 4-8 barn (om inte mer).
Alltså, dom 100 invandrare som kommer in idag blir alltså till 400-800 fler om några år!
Och sen får deras ungar fler ungar, och kusinerna får ungar, och vi Svenskar fortsätter få våra 1-3 barn.
Det kommer in flera invandrare till sverige än vad det föds Svenskar. Samt att dom ynglar av sej mer än oss..

Vi, tex jag, har svårt för att få tag på lägenhet. Medans invandrare har RÄTT till ett boende med bidrag & massa shit.
Alltså 100 invandrare / dag, det blir 100 lägenheter till dom. Och 100 lägenheter mindre till oss..
Vi kan ju inte skaffa barn förrän vi flyttat hemifrån och har bra ekonomi.
Alltså blir vi äldre innan vi skaffar barn, och hinner inte skaffa så många barn.

Kommer vi Svenskar att dö ut? Jag är seriöst orolig.
Jag älskar Sverige, som är uppbyggt av oss Svenskar.
Invandrare kommer hit av en orsak, oftast för att dom rymmer ifrån sitt eget land.
Alltså, deras åsikter & fördomar kommer hit. VISST kan det göra Sverige bättre på ett sätt, och det har det blivit.
Men tror ni inte att om populationen av folket i Sverige är invandrare, att också det är deras seder & åsikter som kommer ta överhand?
Det är ju fler invandrare som tex röstar på val i partierna (inte så inne i det där) om dom blir fler än svenskarna.
Då går vi i deras riktning..

Kommer allt hemskt som händer i andra länder börja pågå här i Sverige också??

Min bästa vän när jag var liten kom ifrån Indien, påstå inte att jag är rasist, för det är jag inte.
Jag tänker mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback