* Plugga, rått-träff *

Jag hade skrivit en hel text här, men den försvann när jag skulle lägga in bilden.

Igår var Cissi & Becca här. Becca hade med sej Blue, Bright, Nova & Kviq (Stavning?!)
Jag & Cissi blev klara med Religion arbetet; Satanism. 2 sidor med det vi tyckte var viktigast att ta med.
Synder, ytttranden, Lagar, Missuppfattningar, feltolkningar & fördomar. Jag känner mej faktist för en gång skulle redo till att redovisa det. Igår var jag inte alls motiverad, ville bara pussa på råttorna hela tiden, men vi fick ju det som var kvar gjort så =)
Letade igenom min klädkammare idag & hittade 20 Isfolksböcker.. Alltså, mina 47 + 20 = 67. Jag har alltså 67 Sagan om Isfolket hemma ! Känns ju bra, 47 stycken räcker, resten är Linas..
Hittade inte det jag egentligen letade efter; Min Filofax, tack vare Jenny LS så har jag nu tänkt att bli en planerad människa. Jag vill vara förberädd när proven kommer. Måste bara hitta den! Hittade min jätte gamla, men inte den jag ville hitta. Kul att springa runt med en Nalle Puh Filofax liksom...
Jag vill hitta min Vita, Rosa, Lila =)

164033-30

Kommentarer
Postat av: Cissi

quick =)

2007-09-10 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback