Sorg

Det är typiskt...
Jag förstår inte vad som är fel med mej!
När jag har allt, precis allt jag velat ha, kämpat för, ja då börjar jag må dåligt igen!
Jag är så nära att flytta hemifrån tex, få ha Vinga hos mej,
då tar min depression över igen
Varför?! 
Känslan av att få tyna bort, lägga sej nånstanns & bara låta livslusten slockna totalt är intensiv.

Det finns folk i min släkt som läser det här,
därför har jag svårt att förklara med ord hur jag känner.
Jag borde vara hur lycklig som helst!
18 år, går gymnasiet, har redan varit ute i arbetslivet,
har underbara djur, underbara vänner, bor för tillfället i en fin villa, har en bra pojkvän,
VARFÖR är jag nedstämd? Varför är jag inte Lycklig?
Är jag lycklig fast jag inte känner igen känslan?

Vad är felet?!?!?!?!
Vad fattas??????
Får panik, fattar inte vad som fattas mej!



Kommentarer
Postat av: K

Det är tråkigt att må dåligt

2007-09-07 @ 07:17:30

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback