Terränghjuling!

Idag var vi & körde terränghjuling! Fan va kul det var! Jag fick en fet röd fyrhjuling, den största! Allt gick jätte bra, bortsett från en grej. Vi åkte uppför en jätte brant backe i skogen, blöt lera, & sen var det ett gupp uppe i backen som min inte kom över pga leran, så jag får panik där jag står i Scooterställning, släpper bromsen (vilket man absolut inte får göra) klänger mej fast vid terränghjulingen (så gör man ju när man rider & hästen skenar!!!) och gasar för fullt! Jag ville ju bort därifrån! Jag ramlar nästan av, stod lite snett så hade jag ramlat hade jag ramlat rakt ner ifrån den där branten! Det sprutar lera runt omkring mej medans jag försöker på något sätt kravla mej upp på hjulingen igen! Och med ett hopp så hamnar jag & terrängjulingen ovanför backen *pusta ut* jag överlevde. I min totala chock så börjar jag att as garva!

Förutom det så backade en tjej i min klass på mej (när vi stod stilla)
Och Sandra körde på mej bakifrån =P

Så jäkla roligt! Vill igen! Vill igen!




Ungefär nästan exakt en sån här åkte jag tror jag.. (Bilden är inte min, jag stal den)

Kommentarer
Postat av: josefin

ÅHhhhh, fyfan va KUUUUUUUUUUUL =D

2007-09-12 @ 10:12:38

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback