Vanilj youghurt Rabarber



Älska, älska, älska!
Jag älskar den här, nackdelen är att jag måste skära itu förpackningen för att få tag på all youghurt som inte kommer ut den naturliga vägen. Det här är ju också bara en tillfällig smak, vilket jag tycker är helt jävla värdelöst då det är en av dom godaste! Jäkla Valio! Idag känner jag bara för att försvinna. Nobody will miss me anyway
Vaknade, surade, bråkade, blev övergiven, deppar & hatar.
Vilken bra start på denna usla dag! Lite kul har jag haft iallafall. Jag ska nog ladda upp lite bilder ifrån igår på BDB nu.. Vet inte hur det blir med flytten, Stofe tjatar att jag måste flytta med honom. Och det måste jag pga Vinga. Cissi kan inte ha henne hur länge som helst. Men ändå tänker jag jävligt mycke på vad Annika sa till mej.
Det har liksom borrat sej in i mitt huve och går på repeat.
Förstår ni inte att jag inte har något val? Jag måste flytta med honom. Jag älskar honom och vill vara med honom för alltid. Sen är det Vinga. Sen borde han kanske flytta före mej pga allt men...
Jag vet inte, känner mej bara så fullproppad med massa nu att jag inte kan tänka klart.

Älskar dej min pälskling <3

Kommentarer
Postat av: @nnik@

flytta me han o tänk inte mer... om det skulle va ett misstag visar det sig sen... men man vinner inget om man inte vågar... bara du som kan känna om det känns rätt eller fel... men va bara inte naiv o blåögd;P känn efter o lita på din instinkt de brukar oftast va rätt. puss gumman

2007-09-27 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback