Chokladtårta VS Mineralvatten

En kopp te & chokladtårta, kan det bli bättre?
Ja, det hade det faktist kunnat vara. Jag hade kunnat sitta här med en sallad och ett glas mineralvatten istället.
Eller ännu bättre, ett glas vatten efter en långpromenad med Tamlin och ingenting mer. Det hade varit perfekt!
Visst har jag gått den där promenaden, men jag sitter fortfarande här med chokladtårta och det är defenitivt inte bra!

En bra sak är ju att jag iallafall inte äter tårtbotten. Det blir ju hela tårtans kalorier MINUS tårtbottnen, där tjänade jag in lite.. ;) (Om man nu kan tänka så?) Med mitt tankesätt lär jag ju inte komma någonstanns...
Jag hämtade iallafall ett glas mineralvatten nu.

Kommentarer
Postat av: Mjauu

Inte räkna dumma kalorier...

2008-04-21 @ 12:25:41
Postat av: Mjauu

Försök äta nyttigt, kanske frukt istället för kakor/liknande och riktig mat... jag vill bara inte att du ska hamna i någon dålig spiral och må ännu sämre =(

2008-04-21 @ 15:54:08
Postat av: Mjauu

Ja =) lyssnade på gammal musik idag å då var den låten med^^ då tänkte jag på när jag började blogga "öppet" (ehe... med lösenord då...) och så kom jag inte på någon bättre rubrik =P

2008-04-21 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback