Bang, bang, shoot them all!

Tråkiga, tråkiga, jätte tråkiga liv!
Och har ni sett vilken fin bakgrund jag har?
Det är liksom lite av en sån där att jag hoppas att någon tycker att den är så ful att den sätter sej och hjälper mej med min design ;o)
För photoshop och Html koder hatar fortfarande mej. (Jag vill inte erkänna att jag är för trög för sånt där).
Nu vet jag inte hur jag mår.

Jag vet inte vad jag vill med 1, medans 2 ramlar rakt i armarna på 3 utan att jag kan göra något åt saken.
Så just nu mår jag inte så bra. Klockan är 21:20, jag kommer ge Tamlin mat, gå ut med honom och sen sova.
Det är ganska tidigt för att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Cissi

vilka är 1, 2 och 3? =O

2008-08-11 @ 22:14:50

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback