.

Igår var en bra kväll. Jag mös & hade kul =) Jag vill lite tillbaka till igår. Ändra vissa saker.
Idag är en dålig dag. Jag mår inte alls bra och vill mest bara försvinna.
Jag är inte lika förvirrad längre för nu känns det som att jag faktist inte har något val.
Jag måste göra såhär.
Jag hoppas bara att det för något gott med sej.
Jag blir så förvirrad på folk. Ibland vill jag bara fråga rätt ut, men skulle jag få ett svar skulle ju mystiken försvinna.
Jag vill ju ändå ha det lite såhär. Det är spännande. Men jag dör ju också av att jag grämer mej hela tiden.
Och mina vänner dör också, för dom måste prata med mej när jag är såhär.

Aja, om inte annat så blir det förhoppningsvis en vacker och stor begravning för alla som är inblandade i det här.
För man kan faktist gå bort av att älta, lyssna på folk som ältar och att leva i ett ältande liv.
;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback