Getingar

Min tränings period går inte så bra. Eller, den går bra. Men inte min äta bättre period.
För innan jag hade en äta bättre period så åt jag bra. När jag började med den här perioden började jag äta sämre.
När jag hade lagat min mindre nyttiga lunch så satte jag mej i vardagsrummet. Kollade ut över vattnet genom våra gigantiska fönster och drack lite Ramlösa. Öppnade altandörren så att Tamlin kunde vara ute lite och för att få in frisk luft.
Jag sätter mej i soffan igen och hinner knappt svälja 2 klunkar Ramlösa innan 2 oinbjudna gäster flyger in. Lugnt tänkte jag, jag är inte rädd för getingar och dom brukar inte tycka särsilt illa om mej. Men dom här var rätt hungriga. Dom flög runt min  mat och satte sej på bordet och i soffan. Dom var jävligt närgågna.
Jag försöker vifta ut dom men dom vägrar. Så jag försöker få in Tamlin för att stänga altan dörren så att det åtminstonde inte kommer in flera. Men då springer han runt med en gräshoppa i munnen! Så jag stänger ut honom tills han har spottat ut den. Sen tar jag in honom och stänger dörren. Försöker slappna av, se på tv osv.
Men då börjar ena getingen surra vid mitt öra. Och det var liksom droppen. Jag stängde av tv´n och drog med mej Tamlin upp hit.

Man kan ju se det positivt, jag åt ju iallafall inte den där mindre hälsosamma lunchen!


Kommentarer
Postat av: Mjauu

getingar är läskiga=S

2008-08-13 @ 21:49:16

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback