Update

Igår följde jag med Cissi när hon tatuerade sej. Jag vet inte varför, men jag var nervös.
Kanske smittade Cissis nervositet över på mej, för jag hade ju ingen anledning till att vara nervös.
Men allt gick bra och det var kul att se på. Jag satt där och fick massor av inspiration ^^
Tatueringen blev jätte snygg! & Cissi blev nöjd.
Efteråt gick vi till apoteket & sen fikade vi. Vi köpte en varsin Chokladmuffins och pratade en del.

Idag hade jag en del att göra i centrum. Chrille passade Tamlin under tiden.
När jag mötte dom igen så visade Tamlin hur mycket han hade saknat mej genom att bita mej i handen, i benet, i foten och ett antal gr i armen. Samt hoppa upp och krocka in i min näsa med huvudet...
Älskvärd liten vovve... </3

Saker händer för fort och på samma gång. Jag gör mitt bästa för att hänga med.
Jag vet ingenting just nu.. Allt är för komplicerat.
Jag har massa huvudvärk, har haft det i kanske 3 dagar nu.
Vet inte om det beror på att jag rör mej mycket eller om det beror på alla intryck jag hela tiden måste ta in och tänka över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback