Fredag

Idag är första dagen på jag vet inte hur länge som jag drog upp persiennerna i mitt rum.
Och jag gjorde det pga att jag var tvungen. Lampan gick igen, som vanligt. Det är inte sällan den går!
Tamlin ligger vid mina fötter med 2 cm av tungan utanför läpparna & ser jätte söt ut. Valp <3
Jag hoppas verkligen att det går bra över julen. Han är så duktig nu! Han blir bättre & bättre för varje månad & jag vill verkligen inte ha ett bakslag med honom igen. Det är så perfekt nu!
Och så har jag blivit sådär ego igen vad gäller bilder. Jag har ju ända sen jag skaffade Tamlin fotat honom extremt mycke. Nu har jag övergått till att fota mej själv lite igen. Dels för att Tamlin inte växer sådär jätte fort längre så jag behöver inte dokumentera hans uppväxt och mycket pga att han inte tycker om att bli fotad längre. Så fort jag tar fram kameran vänder han på sina söta tassar och springer motsatt håll...
Förövrigt så stinker han.. Jag tänkte kolla om han tyckte om vitlök för jag har hört att man kan ha lite vitlök i hundens mat under fästingsäsongerna. Så han fick en vitlöks klyfta, tog den, spottade ut den, kollade på mej varav jag sa "ät den då!", sen tog han den igen och la sej på mattan & sög på den....
Om jag inte misstar mej så blir det Sushi ikväll! Jag tjatade lite på morsan imorse.


fddf


gdgfg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback