Gravid man

Min hudkräm svider över hela kroppen. Den är kall och sticker.
Jag trasslar in mej bara mer & mer. Vad är det jag väntar på? Att Cupido ska komma & skjuta mej med en av sina hjärtbågar?!
Idag ska jag se på nån knäpp grej på tvn. Det handlar om en  man som är gravid.
Min första tanke var: WTF?!
Men sen så började det ju gå upp för mej! Vilken evolution!!! Nu kan vi kvinnor luta oss tillbaka och låta männen sköta allt det jobbiga! Vi kan stå & filma dom upp i skrevet (jag inser att det nog görs kjejsarsnitt) medans dom pressar skrikande "Ge mej stöd, håll mej i handen!!!"
Vi behöver bara lugnt svara: "Jag har inte tid just nu älskling, huvet syns ju! Jag måste filma! Kan du vinkla dej lite mer åt de här hållet? Och skrik inte så förfärligt! Det kommer låta jätte illa på filmen sen!"
Nu slipper kvinnor förstöra sina kroppar =D Nu slipper vi ha humörsvägningar!! Å andra sidan får vi inte vara sådär galet beroende i choklad eller nåt annat gott under graviditeten, vi får inte fina naglar eller fint hår. Och vi får inte under 9 månader bossa runt våra killar att göra det & hämta det där! Men vi slipper ju smärtan!

Shit tjejer! Dags att fira! Vi behöver ju faktist inte se det här som att något speciellt tas ifrån oss. Att dom inkräktar på något som är vårat! Vi kan istället se fram emot fasta & härliga bröst även vid 50-70 års åldern =D
Tänd ett ljus för fan!

Den som vill se: 21:00 på 5:an

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha inte för att förstöra din glädje... men jaa.. du får se^^

2008-12-17 @ 18:01:53
Postat av: josefin

Killen som ska ska föda, han var en tjej förut.

Så det är därför han kan få barn.

2008-12-17 @ 19:51:38
Postat av: josefin

Killen som ska föda, han var en tjej förut.

Så det är därför han kan få barn.

2008-12-17 @ 19:51:52

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback