Kvällsbabbel

uuuh, trött. Jag har legat i sängen & lekt med kameran ett tag. Tamlin suckade utanför dörren för en stund sen och la sej ner med en hård duns och en djup suck precis utanför. Så gör han alltid när jag inte öppnar dörren för honom.
Förut hoppade han upp på dörren, det gör han aldrig längre! Duktiga lilla vovvsing.
Det är så skönt att han börjar bli bra. Jag minns hur jag kunde bryta ihop på dagarna och undra vad jag gjort för fel och hur jag skulle kunna göra det bättre.
Jag tycker ju inte om så mycket som finns på julbordet, så jag tror att jag tänker göra lite egen julmat!
Självklart till alla, inte bara till mej själv. Bl.a så hittade jag ett jätte bra recept på Rödlinsröra med valnötter på www.veganvrak.blogspot.com som verkar rätt lätt att göra (bra för mej som älskar linser). Man vill ju inte gärna stå & trängas med andra alltför länge i köket under julen.
Jag borde ha gått & lagt mej för länge sen. Jag är dock inte så duktig på att göra saker som jag borde..


sffdff


Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback