Lördagskväll

Idag har jag städat & mublerat om i mitt rum.
Jag är hittils ganska nöjd, men det beror väl på att dom flesta av mina saker är utanför mitt rum just nu och inte i det..
Det kommer inte alls bli lika fint när jag ställer in allting igen.
Jag vill ha eget nuuu!
Imorrn ska jag jobba! huh, ska lära mej kassan och så.
Jag är lite orolig för det där med mina mattekunskaper.. Jag suger verkligen.
Jag har tänkt över det här med fiskar väldigt mycke idag.
Jag tror att jag kommer klara av att håva upp små fiskar, inte utan ångest dock..
Dom större fiskarna kommer vara värre. Städa akvarium är jag nästan säker på att jag inte kommer klara.
Men jag har blivit mycke bättre! Jag kan gå i närheten av fiskarna i butikerna, dom stora i Shark disken på Ica.
Och jag kan ta bort glaset på ovansidan av akvariet vi har hemma. Och jag kommer nog kunna håva upp små fiskar om dom är lugna..
Jag förbereder mej iallafall mentalt för det ifall att jag skulle behöva göra något med fiskarna.
Resten kommer gå lätt som en plätt =D
Var ju iförsej 2 år sen ungefär som jag jobbade senaste..
Men jag kan ju det här! Jag måste intala mej att jag kan det här.
Det sitter ju inpräntat någonstanns inuti mej. Jag är ju utbildad ffs! Klart att jag kan det här!
Nu är det sängen som gäller.
Boken  "kyss dem inte farväl" med Allison Dubois ska få hjälpa mej att somna ikväll.

ggdgd

Kommentarer
Postat av: josefin

fan va kul att du ska jobba :)

2008-12-28 @ 11:06:41
Postat av: Cissi

det är klart att du kommer klara jobbet jättebra!=D=D=D

2008-12-28 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Name:
Minns mej

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kladd:

Trackback